Pro týmy

„Řetěz je jen tak silný jako jeho nejslabší článek.“

To samé platí i v týmovém výkonu. Zajistěte proto svému celému týmu společné tréninky pod našim vedením. Již třetím rokem se staráme o kondiční a silovou přípravu několikanásobného mistra ČR v americkém fotbalu PRAGUE BLACK PANTHERS. 

Tréninky v ALL IN Training Complexu si oblíbily i týmy z ostatních sportů jako rugby, MMA, tenis, volejbal, basketbal, softbal.

Každý trenér, každý hráč by si měl uvědomit, že jednou z největších chyb ve sportovní přípravě je trénování podle špatně rozfázovaného plánu – nevhodný typ tréninku v nevhodné době.

Při plánování se prvotně zaměřujeme, o jakou část sportovní přípravy se jedná:

 

OFF-SEASON

Jedná se o fázi mezi koncem post-season a přibližně 6-8 týdnů před začátkem sezóny. Cílem této fáze je nabrat sílu a zvýšit výkon na maximum. Program je postavený pro efektivní rozvoj funkčních svalů, nárůst svalové hmoty a celkové zpevnění těla pro práci s těžkými váhami. Každým tréninkem se snažíme posunout limity těla. 

Tréninkové jednotky se skládají z atletické části a silové části.

DSC_5075
DSC_5308

PRE-SEASON

Fáze dlouhá 6-8 týdnů, která navazuje na off-season fázi a je tedy začleněná před začátek sezóny. Pokud je cílem fáze off-season nárust síly, svalové hmoty a zvýšení výkonu na maximum, tak ve fázi pre-season chceme tyto aspekty zužitkovat co nejefektivněji pro potřeby daného sportu. Důraz je kladen na dynamické cviky.

IN-SEASON

Cílem této fáze je udržovat nabranou sílu, kondici a především zůstat zdravý, proto je náš program směřován tímto směrem. Je kladen důraz na mobilitu, strečink, dynamické cviky s lehkými váhami apod. Tréninky jsou postaveny tak, aby atlet trávil více času na hřišti než v posilovně.

DSC_5378
DSC_5027

POST-SEASON

Začíná s koncem posledního zápasu, turnaje, soutěže. V tomto období si má tělo a mysl odpočinout od vašeho sportu a zotavit se jak po tělesné, tak i duševní stránce.  Tuto fázi můžeme rozdělit na aktivní a pasivní odpočinek do období 4-6 týdnů. V pasivním odpočinku se máte radovat z klidového režimu, dovolené, relaxaci či uzdravení případných zranění. Pokud chcete dát Post-season nádech aktivního odpočinku, měli byste se věnovat sportovním aktivitám v duchu udržení těla v pohybu, tedy v nenáročném režimu „na pohodu“: plavání, jízda na kole, golf apod. Pokud je některá část vašeho těla více namáhána během sezóny, kompenzujte ji v Post-season! Pokud kopete, házíte pravou končetinou, snažte se v post-season více zatěžovat tu levou. Programy na Post-season u nás nehledejte, rady, co dělat, ano.